Holy week

Tarragona

2 thoughts on “Holy week

  1. Molt xules!
    Jo tinc les meves a punt de publicar. Les publicaré demà al matí. Al dinal les he penjat en color, amb un processat dramàtic (vinyeteado a tope) però en color… 🙂
    El que em costa el blanc i negre! I mira que les vaig preparar de les 2 maneres. Ja et deixaré veure les blanc i negre, també, ok?

    Salut!

    • Moltes gracies!!

      Segur que són xulíssimes les teves…ja te les comentare dema :P. ja tinc ganes de fer-li un cop d’ull… I comparar-les amb les blanc i negre, jeje 😉

      Salut!!

Leave a Reply

